Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
N

Nero

9. 3. 2012 17:39
Překrucujete fakta

Klaus řekl,že je rozhodně lepší ministr než Buzková,Kuchtová,...Liška.Tedy ne nejlepší.

Vám se zdá 1 800 zpackaných životů málo?

Dvořáková měla konat o léta dřív!!!Ven s ní!!Neumí nic.Jen kecá do mééédií.Jen ať se vrátí pokorně do KSČ

0 0
možnosti
JS

jiristary

9. 3. 2012 20:31
Re: Překrucujete fakta

Stačí mi to zadat do Googlu a vypadne mi 20 článků co to potvrzují včetně české wikipedie....

Dvořáková je jediná kdo se snaží něco dělat s kvalitou vysokých škol, to že se ministerstvo obecně staví proti jejím návrhům i v ostatních případech je věc jiná...jsou u nás i horší školy než Plzeň - bohužel pod větší ochranou politiků...

Zpackaný život je silné slovo, jednak si myslím že je u nás právníků přespříliš a druhak pokud chtějí studovat na právech jinde tak je cca do 2 let mohou přijmout ostatní školy, kde jim jistě spoutu předmětů uznají....tuhle školu měli zavřít už dávno, je chybou jejího vedení, které tvrdilo že vše je v pořádku a nabíralo další studenty,,,,

0 0
možnosti
PD

dolep9am

9. 3. 2012 16:51
komunisti

Shrňme to: Volil jsem pravici. Jsem zaměstnanec, který zřejmě i díky svému vzdělání (MFF UK, IES FSV UK, ESF MUNI) má vysoce nadprůměrný příjem a teoreticky by ještě nějakou dobu v této zemi slušně přežil.Dokázal jsem se smířit s tím,že většina veřejných zakázek je zmanipulovaná a podplacená a že se nám zloději smějí do očí.Dokázal jsem se smířit s tím,že navzdory předvolebním slibům ODS zavedla přímé platby ve zdravotnictví a zvedá nepřímé daně.Dokázal jsem se smířit s tím,že církvím se nejen vrátí majetek v hodnotě asi 70 miliard korun,když v rozpočtu není ani na valorizaci důchodů,ale ještě 50 miliard z našich daní církvím doplatíme.Smířil jsem se s tím,že ve vysoké politice může být slečna,která si s kolegy povídá o tom,koho kdy píchala, nebo nepíchala a že je možné aby si firma koupila ministerstvo.Ale s tímhle už se nesmířím.Totální devastace toho posledního,co náš stát má-intelektuální elity,zničení vysokého školství a zavedení prodávání titulů.Budu volit komunisty.

2 0
možnosti
N

Nero

9. 3. 2012 17:40
Re: komunisti

Budete tedy volit jako obvykle.

Proč tedy lžete?

1 0
možnosti
PD

dolep9am

9. 3. 2012 16:36
Hanba ZČU

Já Dobešovi rozumím, že pro ty studenty je neudělení akreditace složité, nicméně ve skutečnosti ti studenti nepochopili, že stěžovat si nemají ani na akreditační komisi, ani na ministerstvu, ale na své vlastní fakultní vedení.To by napříště mohla fakulta zaměstnávat jen děkana a sekretářku, oba by se postavili na předvánočím trhu k vánočnímu stromečku a za pětikilo ZÁPISNÉHO by si každého zájemce o "studium" práv sekretářka zapsala do knihy a o kousek dál by mu děkan dal štempl na nějaký hajzlpapír, pokřižoval jeho i sebe (ať to mají i s imatrikulací) rozdal vstupenky do blízké hospody na konání promoce na 20:00 téhož dne, tam by pronesl obligátní projev: "Vyližte nám všichni pr..del!" "Absolventi" by sborově odvětili: "Tak slibujeme." a těpéro. Výhodou by bylo, že děkan by nepotřeboval k výkonu své funkce vysokoškolské vzdělání, sekretářka by ale musela umět psát. Ten, kdo nese zodpovědnost za stav fakulty je její vedení, Akademický senát a částečně i Západočeské Univerzita.Hanba jim.

2 0
možnosti
FS

aroneček

9. 3. 2012 15:12
Díval jsem se

na televizní přenos,ve kterem Dobeš prodlužuje akreditaci plzeňským právům a nestačil jsem zírat.Titíž studenti,kteří před týdnem řvali Dobeše do koše,tak dneska ječeli radostí a málem provedli u Dobeše rektální alpinismus.

0 0
možnosti
LZ

košťálka

9. 3. 2012 14:32
Milý pane

to se týká denních, normálních studentů. kteří nemají s rychlokvaškami nic společného-nevím nic o tom, že by z plzeňských práv odcházeli jen neschopní právníci.

0 0
možnosti
JS

jiristary

9. 3. 2012 14:37
Re: Milý pane

takže nekvalitní výuka není důvodem ke zrušení školy? a máme je tam nechat si to  tam "odsedět" aby měli také ten titul ? Z Plzně od toho maléru odešel zbytek kvalitních pedagogů a tu školu by prostě měli zavřít ! Těch lidí je mi líto, ale to bychom už rovnou mohli po republice naistalovat automaty na tituly a ušetřit si spoustu času a peněz....

0 0
možnosti
KB

Kolokol

9. 3. 2012 14:25
Já mám strach, že od MŠ je to typická klička

kterou se budou hájit.

"Že totiž akreditaci neudělili, pouze ztrátu akreditace posunuli o 4 roky. Takže fakticky potvrdili odnětí akreditace".

Že to odporuje smyslu celého procesu je samozřejmě jiná věc.

0 0
možnosti
JS

jiristary

9. 3. 2012 14:32
Re: Já mám strach, že od MŠ je to typická klička

akreditace se vždy vydává na nějakou omezenou dobu po které se musí obnovit...a i její obnovení se tuším řídí stejnými pravidly...kdyby všechny zákony byly takto jasné nepotřovali bychom žádné právníky a bylo by nám hej...

0 0
možnosti
FK

ataknevim

9. 3. 2012 14:18
jsem si jist,

Já doufám a pevně věřím, že by tak rozum zvítězil.

0 0
možnosti
JL

jirka1965

9. 3. 2012 14:16
Milost od prezidenta republiky.

A mohl by to vysvětlit, že se pan ministr vzorně stará o tři těhotné přítelkyně.

0 0
možnosti
JS

jiristary

9. 3. 2012 14:19
Re: Milost od prezidenta republiky.

politik ve vězení přeci trpí...nemůže se scházet s lobisty a přišel by o svůj skromný politický plat, který je tak nízký, že mu ho předseda stranu musí dorovnávat

0 0
možnosti
PD

Kilián Nedory opatrnejjakPalivec

9. 3. 2012 14:11
opravte si nadpis :-)

0 0
možnosti
JS

jiristary

9. 3. 2012 14:17
Re: opravte si nadpis :-)

díky ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1181x
Software engineer v nadnárodní firmě.
Vystudoval jsem ČVUT FEL obor Umělá Inteligence, zajímám se o ekonomiku, politiku, nové technologie a IT...povahou věčný idealista a snílek

Seznam rubrik