Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Lesní sběř

17. 10. 2011 1:19
A Zlej táta...

...už existuje, byť pravda jen jako fotomontáž: http://nd01.jxs.cz/925/117/1bbb7b85dd_38238646_o2.jpg ;-)

0 0
možnosti

pěnice

16. 10. 2011 22:08
Nedávno jsme doma vzpomínali,

jak jsme v dobách socializmu vyráběli doma šunku, tlačenku i paštiky. Přitom salámy byly tenkrát dobré , např. dietní salámek byl růžovoučký, voňavý. Dnes bych předpokládala, že když je všeho dost, měly by výrobky být kvalitní.Opak je pravdou. Nekupuju konzervy, ale manžel žádal paštiku. Jasně jsem tam cítila mleté kosti, bylo to bez chuti a zápachu. Tak jsem se rozpomněla na dřívější dobu a udělala paštiku doma. Stačí bůček, játra a česnek.  Nemá to chybu.

0 0
možnosti

Sven Gumby

17. 10. 2011 8:41
Re: Nedávno jsme doma vzpomínali,

No jo, růžovoučký salámek... Dneska už se tam těch dusitanů tolik sypat nesmí, jsou na to normy.

1 0
možnosti

realya

16. 10. 2011 19:57
Fandím nápadu

se Zlým tátou R^ Jestli to zrealizujete, budu váš věrný zákazník. Mohla by se dělat i náhražková Nugeta s názvem Drzý spratek ;-D

1 0
možnosti

maxas

16. 10. 2011 18:16
No jo no,

zase jeden co neví, že podstatou demokracie je lež a pokrytectví, a kdo lže ten i krade. Jinák to prozatím nevidím, blbý co??

0 0
možnosti

jiristary

16. 10. 2011 18:18
Re: No jo no,

lež a pokrytectví je podstatou lidské duše, nikoliv demokracie...

1 0
možnosti

Wolf_Net

16. 10. 2011 13:43
Zlý Táta

a pak ještě různé výrobky v prášku pod značkou Krkavčí máma, ne? Až budete potřebovat investora, dejte vědět, zní to jako dobrý plán pro trh, kde člověk nekoupí nic pravého ani když to skutečně chce zaplatit. Např. skutečně kvalitní salámy aby si člověk vyráběl sám.

0 0
možnosti

Rudolfína

16. 10. 2011 16:22
Re: Zlý Táta

o domácích salámech nic nevím, ale znám ženy, co doma vaří šunku. To já jsem žabař, já jen peču chleba a rohlíky. Čímž odpovídám na autorovu otázku, kdy nám naposledy chutnal rohlík.

0 0
možnosti

repanak

16. 10. 2011 12:13
Moc pěkné

Ale asi by dnes těžko uspěl poctivý kapitalista, v jehož portofoliu by kromě honby za ziskem, udržení se na trhu a reklamy byla i radost a pýcha z perfektních výrobků či služeb, které produkuje. I když kvalita něco stojí.

0 0
možnosti

Miflonides

16. 10. 2011 12:04
Freud by měl taky ze mě radost

Možná mne vymažou, kvůlivá tomu přisprostlému slůvku co jsem je dal - považte tu drzost - dokonce i do nadpisu!  A tak když už budou mazat, ať si hezky zamažou.

Víte, já se stal na stará kolena básníkem (viz http://sedlak008.blog.cz/) a to přesto, že jsem taky studoval FEL jako autor (akorát že v Brně). 

A teď k věci. Myslí mi to už pouze asociativně, byť jsem bejval dobrej na matiku. A sotva jsem svůj příspěvek odeslal začal jsem uvažovat (sotva vystřelil, začal mířit): jak jsem na to prachsprosté slovo přišel, to přece nemůže být jen tak! No ano, ovšem už to mám! Včera jsem si dal večeřičku z konzervičky. A chutnalo to - no schválně, hádejte jak! Freud by měl taky ze mě radost, no ne?

0 0
možnosti

Miflonides

16. 10. 2011 11:45
Hovínko!

To není špatné, to je přímo dobré, vy jeden "Zlý Táto"! Co nám dnes zbývá, než se hořce smát tomu, co kolem nás jen jen kvete?

To jsem dneska zlej, to jsem dnes tak zlej, že se mi chce říct nějaké to sprosté slůvko.  A začnu hodně zostra, třeba: hovínko!

0 0
možnosti

Danny_Kay

16. 10. 2011 11:43
No...

...to s temi 5% je sice pravda,ale...ono se to takhle prodava i v samotnem Japonsku. Samozrejme,ze v Japonsku lze sehnat i 100% wasabi, ale i v Japonsku je to sama nahrazka...

0 0
možnosti

12dotuctu

16. 10. 2011 11:53
Re: No...

takže je všechno v pořádku;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1181x
Software engineer v nadnárodní firmě.
Vystudoval jsem ČVUT FEL obor Umělá Inteligence, zajímám se o ekonomiku, politiku, nové technologie a IT...povahou věčný idealista a snílek

Seznam rubrik